Κοινή ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Πειραιά & Οργάνωσης Μελών Περάματος:
Είναι αναντίρρητο γεγονός πως το Πέραμα αποτελεί μία από τις πιο περιβαλλοντικά επιβαρυμένες περιοχές της χώρας.
Την ίδια στιγμή είναι απαράδεκτο πως η πόλη συνδέεται με την υπόλοιπη Αττική μέσω ενός και μοναδικού δρόμου, εξυπηρετώντας μέσω αυτού εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που διέρχονται, ζουν ή εργάζονται στην πόλη, στο ναύσταθμο, στα ναυπηγεία, τους κατοίκους και τους παραθεριστές της Σαλαμίνας, ενώ ταυτόχρονα επιβαρύνεται από τον αυξανόμενο κυκλοφοριακό φόρτο λόγω της επέκτασης των δραστηριοτήτων της COSCO.
Δεν θα ανεχθούμε την μετατροπή της πόλης σε τοξική αποθήκη της Περιφέρειας Αττικής. Είναι απάνθρωπο να βλέπουν οι κυβερνώντες το Πέραμα και ευρύτερα τις πόλεις της Β’ Πειραιά ως περιοχές που πρέπει να υποδέχονται κάθε επικίνδυνη για την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών δραστηριότητα, δηλαδή ως την «πίσω αυλή» του λεκανοπεδίου.
Η προωθούμενη αλλαγή καυσίμων σε δεξαμενή της ΕΤΕΚΑ από πετρέλαιο σε βενζίνη καταστρατηγεί τόσο την οδηγία SEVESO για τα Βιομηχανικά Ατυχήματα Μεγάλης Έκτασης, όσο και το Πολεοδομικό Σχέδιο της πόλης. Παράλληλα, πρέπει να επισημανθεί πως οι εγκαταστάσεις της ΕΤΕΚΑ βρίσκονται πολύ κοντά στον χώρο του Αρμού, όπου έχει δρομολογηθεί η δημιουργία ενός πάρκου αναψυχής.
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με τη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΠ Α.Ε. κατάφερε -μεταξύ των χώρων που εξαιρέθηκαν και παραχωρήθηκαν για χρήση και εκμετάλλευση στους παραλιμένιους Δήμους (Πειραιάς, Πέραμα, Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Σαλαμίνα) να αποδώσει στους πολίτες και στο Δήμο Περάματος την περιοχή του Αρμού, δικαιώνοντας τους αγώνες τόσο των κατοίκων όσο και της τότε Δημοτικής Αρχής με Δήμαρχο τον Γ. Λαγουδάκη. Δεν θα επιτρέψουμε ένα νέο πισωγύρισμα στην ποιότητα ζωής και στην ασφάλεια των πολιτών.
Είναι επιτακτική ανάγκη να προγραμματιστεί η μετεγκατάσταση των δεξαμενών πετρελαιοειδών σε οργανωμένο χώρο εκτός του Δήμου Περάματος και εκτός αστικών περιοχών, καθώς και να αποδοθούν οι χώροι στους πολίτες του Περάματος.
Παράλληλα, μέχρι να μετεγκατασταθεί και η τελευταία δεξαμενή πετρελαιοειδών από το Πέραμα, οι έλεγχοι που θα διενεργούνται στις εταιρείες να γίνονται με τα αυστηρότερα στάνταρ ελέγχου που επιβάλλει η διεθνής νομοθεσία.
Η κυβέρνηση επιβάλλεται να εντάξει στον προγραμματισμό της την επέκταση της λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ στο Πέραμα. Το δίκαιο αίτημα της διασύνδεσης του Περάματος με το δίκτυο του ΜΕΤΡΟ στηρίζεται στο γεγονός ότι είναι ένα φιλικό συγκοινωνιακό μέσο που θα μειώσει τον κυκλοφοριακό φόρτο της πόλης, αλλά και την τεράστια περιβαλλοντική επιβάρυνση λόγω της υφιστάμενης αυξημένης κυκλοφορίας, ενώ θα βελτιώσει την ταχύτερη μετακίνηση των πολιτών.
Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και η Οργάνωση Μελών Περάματος στεκόμαστε στο πλευρό των κατοίκων του Περάματος, που απαιτούν το αυτονόητο, να ζουν σε μία πόλη ανθρώπινη, που θα διασφαλίζει την υγεία και την ασφάλειά τους, μία πόλη φιλική σε αυτούς που θα βελτιώνει την ποιότητα της ζωής τους.