Νέο κρούσμα καταστρατήγησής των δικαιωμάτων και των ΣΣΕ.
Πριν λίγες μέρες η ΠΕΝΕΝ προέβη σε καταγγελία στην οποία αποκάλυψε την μεγάλη καθυστέρηση που διαπιστώθηκε στην εξόφληση των μισθών και δεδουλευμένων αποδοχών των πληρωμάτων στα επισκευαζόμενα πλοία της Seajets για τον μήνα Οκτώβρη 2024.
Η εταιρία μετά την προειδοποίηση μας ότι θα προχωρήσουμε σε αγωνιστική δράση, συμμορφώθηκε και κατέβαλε τους μισθούς.
Σήμερα επανερχόμαστε για ένα ακόμη πρόβλημα που διαπιστώνουμε στην ίδια εταιρία και το οποίο αποτελεί κατοχυρωμένο δικαίωμα των Ναυτεργατών στα πλοία της Ακτοπλοΐας.
Η καλή… αυτή εταιρία διαπιστώνουμε ότι καταστρατηγεί συστηματικά και επαναλαμβανόμενα το δικαίωμα των πληρωμάτων της στην καταβολή των προκαταβολών!
Ειδικότερα η ΣΣΕ Ακτοπλοΐας αναφέρει:
ΑΡΘΡΟΝ 10
Εξόφληση μισθού και λοιπών αποδοχών
«Διάταξη 2: Μετά την συμπλήρωση 15 ημερών εργασίας, από την ημερομηνία ναυτολόγησης, ο ναυτικός δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή (στις 15 κάθε μήνα), έναντι δεδουλευμένων αποδοχών».
Με τα παραπάνω η ΠΕΝΕΝ έκανε παρέμβαση στην εταιρία απαιτώντας την πλήρη εφαρμογή της ισχύουσας διάταξης της ΣΣΕ και την άμεση καταβολή προκαταβολών.
Εντύπωση προκαλεί ότι το λεγόμενο Τμήμα Ελέγχου της ΠΝΟ για το οποίο δαπανώνται χιλιάδες ευρώ πιάστηκε αδιάβαστο, αποδεικνύοντας ότι είναι άχρηστος μηχανισμός για να βολεύεται ο εκλεκτός υπάλληλος της ΠΝΟ και πρώην στέλεχος των ταξικών… δυνάμεων!
Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτό το μηχανισμό στηρίζουν και τα δυο Σωματεία του ΠΑΜΕ (ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ) με τον Πρόεδρο του δεύτερου Σωματείου να έχει μονίμως πρώτη θέση στο τραπέζι της πίστας!!!
Τέλος και αυτή την φορά επιβεβαιώνεται ο άθλιος ρόλος των Λιμενικών αρχών και του ΥΕΝ στην εφαρμογή των Ναυτεργατικών δικαιωμάτων!
Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ