Πρόσφατα Νέα

Ναυάγιο στην Πύλο: Αποκαλυπτικά στοιχεία φωτίζουν τις συνθήκες του ναυαγίου

Αύριο θα απολογηθούν τα εννέα άτομα που έχουν συλληφθεί ως διακινητές, καθώς οι συνήγοροί τους ζήτησαν να ενημερωθούν για το σύνολο της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί - Συνεχίζουν να εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την απροθυμία του Λιμενικού να επέμβει παρά τις νέες διευκρινίσεις

- Oπτικoακουστικό υλικό αναμένεται να διαφωτίσει τις συνθήκες του τραγικού ναυαγίου - Αποκαλυπτικό έγγραφο, αναφέρει ότι ο πλοίαρχος του Faithful Warrior είχε ενημερώσει τις ελληνικές αρχές ήδη από τις 21.45 της 13ης Ιουνίου ότι το αλιευτικό σκάφος «κλυδωνιζόταν επικίνδυνα λόγω των υπέραριθμων ατόμων σε όλα τα καταστρώματα» - Στοιχεία από τα στίγματα των πλοίων που απέκτησε το ΒΒC δείχνουν ότι το αλιευτικό σκάφος που βυθίστηκε ήταν ακινητοποιημένο για τουλάχιστον επτά ώρες πριν ανατραπεί και βυθιστεί

 

 

Tα εννέα άτομα που έχουν συλληφθεί ως διακινητές για την υπόθεση της ναυτικής τραγωδίας στην Πύλο με θύματα δεκάδες μετανάστες, έλαβαν σήμερα (19/6) προθεσμία 24 ωρών για να απολογηθούν, καθώς οι συνήγοροί τους ζήτησαν να ενημερωθούν για το σύνολο της δικογραφίας που έχει σχηματιστεί. Σύμφωνα με δηλώσεις ενός εκ των συνηγόρων ο εντολέας του -που απολογήθηκε πρώτος- αρνείται τις κατηγορίες που τον βαρύνουν και υποστηρίζει ότι είναι αθώος, ότι δεν είχε καμία συμμετοχή ή συνεισφορά στην μεταφορά των ατόμων και ότι είναι κι αυτός ένας από τους μετανάστες που πλήρωσαν όπως και οι υπόλοιποι. Οι κατηγορούμενοι θα οδηγηθούν εκ νέου αύριο στις 10 το πρωί ενώπιον των δικαστικών αρχών και έως τότε κρατούνται στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας.

Οι μαρτυρίες και οι καταθέσεις για τη βαναυσότητα των διακινητών και τις απάνθρωπες συνθήκες που επικρατούσαν στο σκάφος σοκάρουν. Ξυλοδαρμοί, φωνές, βρισιές, ταπείνωση. Στις πέντε ημέρες ταξιδιού από τη Λιβύη και έως ότου συναντήσουν το θάνατο στο κατώφλι της Ευρώπης , οι μετανάστες στο σαπιοκάραβο βίωσαν την κόλαση από τους διακινητές – «βασανιστές» τους.
«Μας έδιναν φαγητό μόνο αν τους δίναμε λεφτά. Μας έβριζαν και μας χτυπούσαν» λένε και αναφέρουν πως τα παιδιά και οι γυναίκες ήταν στα αμπάρια. Οι διακινητές δεν δίστασαν να στοιβάξουν τους ανθρώπους παντού μέσα στο αλιευτικό, ακόμα και στα ψυγεία.

Εν τω μεταξύ, η αστυνομία στο Κασμίρ που διοικείται από το Πακιστάν δήλωσε την Κυριακή ότι συνέλαβε 10 άτομα που φέρεται να συμμετείχαν στην αποστολή ατόμων στη Λιβύη. Αξιωματούχοι δήλωσαν ότι εννέα άνθρωποι συνελήφθησαν στο Κασμίρ και ένας στο Γκουτζαράτ, πόλη που εδώ και καιρό έχει λειτουργεί ως εφαλτήριο για τους μετανάστες. «Αυτή τη στιγμή βρίσκονται υπό έρευνα για τη συμμετοχή τους στη διευκόλυνση της όλης διαδικασίας», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Chaudhary Shaukat, τοπικός αξιωματούχος.

Ο ΟΗΕ αναφέρει οτι ενδεχομένως είναι το δεύτερο πιο θανατηφόρο ναυάγιο προσφύγων και μεταναστών που έχει καταγραφεί, μετά την ανατροπή ενός άλλου σκάφους στο δρομολόγιο Λιβύη-Ιταλία που σκοτώθηκαν περίπου 1.100 άνθρωποι, τον Απρίλιο του 2015.

Ασυνεπείς πληροφορίες

Συνεχίζουν να εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την απροθυμία του Λιμενικού να επέμβει παρά το γεγονός ότι το πλοίο βρισκόταν σε διεθνή ύδατα. Οι κραυγαλέες ασυνέπειες στις πληροφορίες που έχουν δημοσιοποιήσει μέχρι στιγμής οι αρχές έχουν τροφοδοτήσει κατηγορίες ότι οι ελληνικές αρχές μπορεί σκόπιμα να εμπλέκονται σε απωθήσεις ή βίαιες απελάσεις αναφέρει ο Guardian.

Νέες διευκρινίσεις του Λιμενικού για την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στο ναυάγιο της Πύλου

Από δύο δεξαμενόπλοια για την παροχή τροφοεφοδίων προσεγγίστηκε αρχικά το αλιευτικό σκάφος που μετέφερε αδιευκρίνιστο αριθμό μεταναστών και βυθίστηκε ανοιχτά της Πύλου σε διεθνή ύδατα με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 78 άτομα και 104 να διασωθούν, όπως επισημαίνει σε σημερινή ανακοίνωσή του το Λιμενικό Σώμα, με αφορμή δημοσιεύματα διεθνούς και εγχώριου, έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου.

Συγκεκριμένα σημειώνει ότι το αλιευτικό από την στιγμή του εντοπισμού του κατά τις πρωινές, μεσημβρινές και απογευματινές ώρες της 13ης Ιουνίου, είχε διανύσει 24 ναυτικά μίλια ενώ προσεγγίστηκε από παραπλέον δεξαμενόπλοιο προς παροχή συνδρομής, το οποίο ανέφερε ότι το αλιευτικό απομακρύνεται με ίδια μέσα κάθε φορά που προσπαθεί να το προσεγγίσει. Το αλιευτικό σκάφος σταμάτησε και ξεκίνησε η παροχή τροφοεφοδίων. Επιπροσθέτως, δεύτερο δεξαμενόπλοιο που ανέλαβε να προσεγγίσει το αλιευτικό προς παροχή τροφοεφοδίων, ανέφερε άρνηση αρχικά του αλιευτικού και κίνησή του με ίδια μέσα με δυτική πορεία. Εν τέλει, το δεξαμενόπλοιο ξεκίνησε τη διαδικασία παροχής τροφοεφοδίων στους επιβαίνοντες του αλιευτικού. Αφού ολοκληρώθηκε αυτή η διαδικασία, οι επιβαίνοντες του αλιευτικού άρχισαν να πετούν στη θάλασσα τα εφόδια. Η όλη διαδικασία παροχής τροφοεφοδίων προς τους επιβαίνοντες του αλιευτικού σκάφους από τα δύο δεξαμενόπλοια διήρκησε συνολικά περισσότερο από τέσσερις ώρες και τριάντα λεπτά (4:30).

Ακολούθως, βραδινές ώρες της ίδιας ημέρας, αφίχθη στην περιοχή, παράκτιο περιπολικό σκάφος του Λιμενικού και εντόπισε το αλιευτικό να κινείται αυτοδύναμα, με χαμηλή ταχύτητα. Εκκίνησε διαδικασία προσέγγισης του με σκοπό τη διακρίβωση της υφιστάμενης κατάστασης του αλιευτικού σκάφους και των επιβαινόντων. Το αλιευτικό σταμάτησε εκ νέου για λίγα λεπτά κατά τη προσέγγιση του από το Π.Π.Λ.Σ. και ακολούθως συνέχισε τη πορεία του. Από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η διαδικασία παροχής τροφοεφοδίων μέχρι την ακινητοποίηση του λόγω μηχανικής βλάβης, το σκάφος διήνυσε απόσταση περί τα 6 ν.μ.. Συνολικά το συγκεκριμένο αλιευτικό σκάφος από την ώρα του εντοπισμού του μέχρι την βύθιση του διήνυσε συνολικά περί τα 30 ν.μ.. Τέλος, στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται πως στοιχεία με λεπτομερή καταγραφή των ανωτέρω αποτελούν μέρος της προανάκρισης.

Στοιχεία από τα στίγματα των πλοίων που απέκτησε το ΒΒC δείχνουν ότι το αλιευτικό σκάφος που βυθίστηκε ήταν ακινητοποιημένο για τουλάχιστον επτά ώρες πριν ανατραπεί και βυθιστεί

Η κλίμακα του κινούμενου χάρτη υποδηλώνει ότι διένυσε λιγότερα από μερικά ναυτικά μίλια, κάτι που μπορεί να είναι αναμενόμενο για ένα χτυπημένο σκάφος που ταλανίζεται από τον άνεμο και τα κύματα στο βαθύτερο σημείο της Μεσογείου.

Οπτικοακουστικό υλικό από την κάμερα και τις επικοινωνίες του Λιμενικού «φωτίζουν» την τραγωδία

Υλικό από κάμερες που διέθετε –όπως αποκαλύπτει το in.gr – το πλωτό περιπολικό σκάφος του Λιμενικού Σώματος 920 με το όνομα «Υποκελευστής Α’ ΛΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΗΣ Γρηγόριος» που είχε προσεγγίσει το μοιραίο αλιευτικό στα ανοικτά της Πύλου, έχει παραδοθεί από τις 15 Ιουνίου, στις δικαστικές αρχές. Ενα οπτικό υλικό που αναμένεται να διαφωτίσει τις συνθήκες του τραγικού ναυαγίου με τους δεκάδες νεκρούς και τους 550 περίπου αγνοουμένους.

Κι αυτό όταν αξιωματικοί του Λιμενικού είχαν δηλώσει στα ΜΜΕ, ότι δεν υπήρχε οποιαδήποτε καταγραφή του δραματικού συμβάντος από το σκάφος του λιμενικού αφού «δεν περίσσευε κανείς λιμενικός στην προσπάθεια της διάσωσης, που να ασχολείται με την βιντεοσκόπηση όσων συνέβαιναν». Ο Νίκος Αλεξίου, εκπρόσωπος της ελληνικής ακτοφυλακής, απάντησε: «Οι κάμερες του σκάφους ήταν λειτουργικές, αλλά η επιχείρηση δεν καταγράφηκε σε βίντεο. Δεν υπάρχει ηχογράφηση». Αξιωματικοί του Λιμενικού επισημαίνουν ότι «το εν λόγω υπερσύγχρονο σκάφος έχει ηλεκτρονικό εξοπλισμό κι αισθητήρες ισραηλινής κατασκευής όπως και κάμερα-όπως φαίνεται στις φωτό του συγκεκριμένου περιπολικού.

Η αναφορά του πλοιάρχου του εμπορικού Faithful Warrior – Λεπτό προς λεπτό το ναυάγιο

Αναλυτική αναφορά του πλοιάρχου του εμπορικού πλοίου Faithful Warrior που έσπευσε στο σημείο όπου βρισκόταν το αλιευτικό που τελικά οδήγησε στον θάνατο εκατοντάδες πρόσφυγες και μετανάστες, δημοσιεύει σήμερα το documentonews.gr.

Η λεπτό προς λεπτό αναφορά του για όλα όσα έγιναν στα ανοιχτά της Πύλου για όσο χρόνο διήρκεσε η συμμετοχή του Faithful Warrior στην επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος, είναι συγκλονιστική ενώ προκαλεί και πολλά ερωτήματα σχετικά με τις επιχειρησιακές εντολές που έδιναν στο εμπορικό πλοίο οι ελληνικές αρχές.

Όπως αποκάλυψε χθες το documentonews.gr, και όπως προκύπτει από το αποκαλυπτικό έγγραφο, ο πλοίαρχος του Faithful Warrior είχε ενημερώσει τις ελληνικές αρχές ήδη από τις 21.45 της 13ης Ιουνίου ότι το αλιευτικό σκάφος «κλυδωνιζόταν επικίνδυνα λόγω των υπέραριθμων ατόμων σε όλα τα καταστρώματα».

Ακολουθεί ολόκληρη η αναφορά του κυβερνήτη του Faithful Warrior Παναγιώτη Κωνσταντινίδη στις ελληνικές αρχές όπως την εξασφάλισε το Documentonews.gr (έχει διατηρηθεί η ορθογραφία και η έκφραση του πρωτότυπου εγγράφου):

ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ (HELLENIC SEARCH AND RESCUE CENTERE) ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΠΛΑΤΟΣ: 36 13,9 Β – ΜΗΚΟΣ: 021 03,9 Α ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 32 Ν.Μ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΧΡΗΖΟΝΤΕΣ ΤΡΟΦΗΣ, ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΝΤΙΖΕΛ. ΕΠΙΣΗΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 2 ΝΜ ΑΠΟ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩΘΕΝ ΣΤΙΓΜΑ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΚΑΦΟΣ, ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,

17:54 Ο ΠΛΟΙΑΡΡΧΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ DPA ΤΗΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΔΙΕΤΑΧΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΙΣΤΑ ΤΙΣ ΩΣ ΑΝΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ,18:00 ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΕΦΥΡΑΣ 2 ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΜΟΝΗΣ (STAND BY).

19:12. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΧΕ ΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ. ΤΟ Δ/Ξ LUCKY SAILOR ΕΠΙΣΗΣ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΗΔΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΚΑΦΟΣ

19:18. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ (HELLENIC SEARCH AND RESCUE CENTER) ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΚΑΦΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΦΑΓΗΤΟ, ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΤΙΖΕΛ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΑΝ ΖΗΤΗΘΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΔΙΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΣΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ.

19:24 Ο DPA ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΛΗΦΘΕΝΤΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ.

20:00- ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΑΣ ΕΝΩ ΤΟ ΕΤΑΙΡΟ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ Δ/Ξ LUCKY SAILOR ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΣΤΟ VHF, KANALI 06 ΟΤΙ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΝΑ ΑΠΕΜΠΛΑΚΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΥΤΩΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ. ΤΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΣΘΕΝΑΡΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΕΦΟΔΙΩΝ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ.

21.02. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΜΕ ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΙΝΙΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΦΟΔΙΩΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΔΥΤΙΚΑ ΜΕ ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

21.12. ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΛΑΒΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΟΝΤΥΤΕΡΑ ΤΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ.

21.30. ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ, ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ «ΙΤΑΛΙΑ». ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΤΟΥ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗ ΘΕΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ .

21.45. Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ (HELLENIC SEARCH AND RESCUE CENTER) ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΚΛΕΙΔΩΝΙΖΟΤΑΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΦΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΩΝ,

21:51. ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟ ΣΧΕΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΛΑΒΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ 5 Ν.Μ. ΔΥΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΣΚΑΦΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑΥΣΙΠΛΟΟΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΩΡΑΣ (ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ)

14 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
00:18 – ΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙ ΩΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ (HELLENIC SEARCH AND RESCUE CENTER) ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΩΘΗΚΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΣΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ.

00:30 – ΤΗΝ ΕΝΑΝΤΙ ΩΡΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ
CAPT. KONSTANTINIDIS PANAGIOTIS MASTER OF M/T FAITHFUL WARRIOR – SB ID No:04635 MG

FAITHFUL WARRIOR
ANDROS
M/T

Πληροφορίες από Guardian, Documento, In.gr, left.gr

Pin It

Ροή ειδήσεων

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.