Larger Font Smaller Font Εκτύπωση

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012 23:34

Οι Ναυπηγοεπισκευαστές αντίθετοι στην πρόταση Αναστασόπουλου

zoni_ergates
Η μελέτη—πρόταση του Νίκου Αναστασόπουλου προς τον Πρωθυπουργό προβλέπει μερική διατήρηση και όχι ανάπτυξη
«Κάθετα αντίθετος με τη μελέτη – πρόταση που κατέθεσε προς τον Πρωθυπουργό ο Νίκος Αναστασόπουλος Εθνικός Συντονιστής για την ανάκαμψη της ναυπηγικής και ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας μας δηλώνει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά Αντώνης Αθανασόπουλος.  Να υπενθυμιστεί ότι με δηλώσεις του ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρει ότι η σημερινή διεθνής κατάσταση δεν επιτρέπει τη διατήρηση της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας μας στο σύνολό της.
Με δηλώσεις του ο Αντώνης Αθανασόπουλος επισημαίνει:
«Ζητούμε από τον κ. Αναστασόπουλο να μας απαντήσει γιατί εν μέσω διεθνούς κρίσης, όπως αναφέρει, η Τουρκία, το Μαυροβούνιο, η Τυνησία, η Κύπρος, ο Λίβανος, αναπτύσσουν και θα αναπτύξουν μεγάλες ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου;
Γι’ αυτούς δεν υπάρχει διεθνής κρίση; Τι προβλέπουν οι γείτονές μας, που επεκτείνουν την ναυπηγική βιομηχανία τους και στη Γιάλοβα για να λειτουργήσουν μελλοντικά 52 ακόμα νέες ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες; Μήπως… προέβλεψαν την πρόταση του κύριου Αναστασόπουλου;
Τα ψέματα και οι κακές εκτιμήσεις πρέπει να τελειώσουν. Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Πειραιά δεν είναι μόνον το Πέραμα. Είναι και ο Μόλος της ΔΕΗ, της Δραπετσώνας, της Κυνοσούρας αλλά και το εμπορικό τμήμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, που χωρίς αυτό δεν μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη της Ν/Ζώνης μιας και διαθέτουν στις εγκαταστάσεις τους 5 δεξαμενές και μάλιστα τις μεγαλύτερες της Μεσογείου (1.000.000 DWT).
Στο χώρο της Ν/Ζώνης πρέπει να καθιερωθεί το ημερομίσθιο που έχει ορίσει η πολιτεία με την Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, με τις ανάλογες προσαυξήσεις για το χώρο, να μην υπάρχουν τοπικές συλλογικές συμβάσεις και να καταπολεμηθεί ο κακός συνδικαλισμός με την παρέμβαση του κράτους ώστε να εξασφαλιστεί μόνιμη εργασιακή ειρήνη.
Παράλληλα, θα πρέπει να λειτουργήσει η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. ως φορέας διαχείρισης της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, με τη συμμετοχή των χρηστών στο μετοχικό κεφάλαιο και στο Δ.Σ. αυτής.
Για το σκοπό αυτό θα πρέπει η ήδη χωροθετημένη Ν/Ζώνη του Περάματος να αποσχιστεί από τα περιουσιακά στοιχεία του ΟΛΠ, μαζί με τις υπόλοιπες περιοχές (Μόλος ΔΕΗ, Δραπετσώνα, Κυνοσούρα) – αφού και αυτές χωροθετηθούν-οριοθετηθούν, να αποσυρθεί άμεσα από το ΤΑΙΠΕΔ και, στη συνέχεια, να δοθεί στον φορέα διαχείρισης της ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. μαζί με τα περιουσιακά της στοιχεία.
Λύσεις υπάρχουν. Αυτό που ζητάμε από τον Πρωθυπουργό και τον Εθνικό Συντονιστή Νίκο Αναστασόπουλο είναι να υπάρξει πολιτική βούληση ώστε να χαράξουμε μαζί μία βιώσιμη και συναλλαγματοφόρο ναυπηγική βιομηχανία στη χώρα μας».
Η μελέτη- πρόταση του Νίκου Αναστασόπουλου προς τον Πρωθυπουργό προβλέπει μερική διατήρηση και όχι ανάπτυξη

«Κάθετα αντίθετος με τη μελέτη – πρόταση που κατέθεσε προς τον Πρωθυπουργό ο Νίκος Αναστασόπουλος Εθνικός Συντονιστής για την ανάκαμψη της ναυπηγικής και ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας μας δηλώνει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά Αντώνης Αθανασόπουλος.  Να υπενθυμιστεί ότι με δηλώσεις του ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρει ότι η σημερινή διεθνής κατάσταση δεν επιτρέπει τη διατήρηση της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας μας στο σύνολό της.

Με δηλώσεις του ο Αντώνης Αθανασόπουλος επισημαίνει:

«Ζητούμε από τον κ. Αναστασόπουλο να μας απαντήσει γιατί εν μέσω διεθνούς κρίσης, όπως αναφέρει, η Τουρκία, το Μαυροβούνιο, η Τυνησία, η Κύπρος, ο Λίβανος, αναπτύσσουν και θα αναπτύξουν μεγάλες ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου;

Γι’ αυτούς δεν υπάρχει διεθνής κρίση; Τι προβλέπουν οι γείτονές μας, που επεκτείνουν την ναυπηγική βιομηχανία τους και στη Γιάλοβα για να λειτουργήσουν μελλοντικά 52 ακόμα νέες ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες; Μήπως… προέβλεψαν την πρόταση του κύριου Αναστασόπουλου;

Τα ψέματα και οι κακές εκτιμήσεις πρέπει να τελειώσουν. Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Πειραιά δεν είναι μόνον το Πέραμα. Είναι και ο Μόλος της ΔΕΗ, της Δραπετσώνας, της Κυνοσούρας αλλά και το εμπορικό τμήμα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, που χωρίς αυτό δεν μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη της Ν/Ζώνης μιας και διαθέτουν στις εγκαταστάσεις τους 5 δεξαμενές και μάλιστα τις μεγαλύτερες της Μεσογείου (1.000.000 DWT).

Στο χώρο της Ν/Ζώνης πρέπει να καθιερωθεί το ημερομίσθιο που έχει ορίσει η πολιτεία με την Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, με τις ανάλογες προσαυξήσεις για το χώρο, να μην υπάρχουν τοπικές συλλογικές συμβάσεις και να καταπολεμηθεί ο κακός συνδικαλισμός με την παρέμβαση του κράτους ώστε να εξασφαλιστεί μόνιμη εργασιακή ειρήνη.

Παράλληλα, θα πρέπει να λειτουργήσει η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. ως φορέας διαχείρισης της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, με τη συμμετοχή των χρηστών στο μετοχικό κεφάλαιο και στο Δ.Σ. αυτής.

Για το σκοπό αυτό θα πρέπει η ήδη χωροθετημένη Ν/Ζώνη του Περάματος να αποσχιστεί από τα περιουσιακά στοιχεία του ΟΛΠ, μαζί με τις υπόλοιπες περιοχές (Μόλος ΔΕΗ, Δραπετσώνα, Κυνοσούρα) – αφού και αυτές χωροθετηθούν-οριοθετηθούν, να αποσυρθεί άμεσα από το ΤΑΙΠΕΔ και, στη συνέχεια, να δοθεί στον φορέα διαχείρισης της ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. μαζί με τα περιουσιακά της στοιχεία.

Λύσεις υπάρχουν. Αυτό που ζητάμε από τον Πρωθυπουργό και τον Εθνικό Συντονιστή Νίκο Αναστασόπουλο είναι να υπάρξει πολιτική βούληση ώστε να χαράξουμε μαζί μία βιώσιμη και συναλλαγματοφόρο ναυπηγική βιομηχανία στη χώρα μας».

 



Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις: