Τετάρτη, 24 Ιουλίου, 2019

Larger Font Smaller Font PDFΕκτύπωσηE-mail

Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2015 18:28

Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ;

logoartc_f
Ενώ πλησιάζει η 15η Δεκεμβρίου, που θεωρητικά είναι η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ, ένα κρίσιμο ερώτημα που τίθεται είναι ποιο εργασιακό μέλλον θα έχει το σύνολο των εργαζομένων του ΟΛΠ. 
 
Καλά πληροφορημένοι κύκλοι έλεγαν στο Portnet ότι στελέχη της Cosco – που θεωρείται το φαβορί, αν δεν είναι τελικά η μόνη που θα υποβάλλει πρόταση - ενοχλούνται περισσότερο και από την εξαίρεση του χώρου των Λιπασμάτων από τις πιέσεις που ασκούνται να διατηρηθεί το υφιστάμενο εργασιακό καθεστώς έως και το 2052! Είναι προφανές ότι ιδανικό για τους Κινέζους θα ήταν να εφαρμόσουν ένα πιο ευέλικτο εργασιακό καθεστώς κάτι που μοιραία θα οδηγήσει και σε απώλεια ορισμένων θέσεων εργασίας. 
 
Στο πλαίσιο αυτό ενδιαφέρον παρουσιάζει η τελευταία επιστολή Δρίτσα προς το ΤΑΙΠΕΔ, και μάλιστα στο σημείο κατά το οποίο ο υπουργός Ναυτιλίας ζητεί να μην προχωρήσει ο διαγωνισμός μέχρι να ιδρυθεί και να λειτουργήσει Δημόσια Αρχή Λιμένος. Κατά ένα παράδοξο τρόπο, αν κάτι τέτοιο γινόταν δεκτό, θα «βόλευε» σχεδόν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Τον ίδιο τον υπουργό Θοδωρή Δρίτσα, ο οποίος θα επιβεβαιώνει πολιτικά τη βούλησή του να μην πουληθεί μεν ο ΟΛΠ και τελικά τον συμβιβασμό του σε ένα σημείο που τους τελευταίους μήνες τόνιζε όλο και περισσότερο: τη διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα του λιμανιού. Επιπλέον, εάν ιδρυθεί Δημόσια Αρχή Λιμένος (ΔΑΛ), θα υπάρχει έτοιμος φορέας που θα μπορεί να απορροφήσει τους «υπεράριθμους» εργαζόμενους του ΟΛΠ, «χρυσώνοντάς τους το χάπι». Κι ακόμη, μια τέτοια εξέλιξη, θα διευκόλυνε και τους
Κινέζους, ώστε να μην προχωρήσουν οι ίδιοι σε απολύσεις και να έχουν εξασφαλίσει έτσι ένα επίπεδο εργασιακής ειρήνης στον υπό τη διοίκησή τους ΟΛΠ.
 
Βέβαια, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι μια τέτοια εξέλιξη θα διευκόλυνε τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με το Ταμείο τουλάχιστον, ο μόνος τρόπος να δοθεί «επανεκκίνηση» στην ελληνική οικονομία είναι να προχωρήσουν πιο γρήγορα οι ιδιωτικοποιήσεις. Η πρώτη από τις οποίες είναι αυτή του ΟΛΠ…
 
Πηγή:portnet
 

Νεότερες ειδήσεις:
Πρόσφατες ειδήσεις:

Πρόσωπα

«Να ανακοπεί η πτωτική
πορεία του Εθνικού
Νηολογίου»
 
«Αναζητούνται
απορριμματοφόρα για
Σαλαμίνα και Αίγινα»

Το ΕΒΕΠ για το
χρονοδιάγραμμα των
φοροελαφρύνσεων

"Όχι κομματικές παρεμβάσεις
στη Δημόσια Διοίκηση"

Γεγονότα

Καλωσορίσατε στον
προορισμό σας με μόλις
ένα κλικ

Σημαντική διάκριση για τη
Celestyal Cruises

«Water Sports Certified
Quality» 

podosfairiki_synerg.logo1
Επίσημη επίσκεψη στον ΟΛΠ…

Η Blue Circle Engineering
Ltd στην οικογένεια του
Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

elpe

Πρωτοσέλιδα

Πολιτική

23 Ιουλίου 2019, 16.57
«Δημιουργήσατε ανασφάλεια στην ελληνική κοινωνία»
Ομιλία του Γ. Ραγκούση στη Βουλή επί...
19 Ιουλίου 2019, 22.05
«Ακραία και απαράδεκτα, τα πρώτα δείγματα γραφής της Κυβέρνησης»
Δήλωση Θοδωρή Δρίτσα, Υπεύθυνου Τομέα...
19 Ιουλίου 2019, 21.58
«Παλαιοκομματική λογική …»
Δήλωση του Τομεάρχη Προστασίας του...

Ναυτιλία

23 Ιουλίου 2019, 17.15
Seajets: Προσφορά στους πληγέντες της εθνικής τραγωδίας
Ο Μάριος Ηλιόπουλος έλαβε μία πολύ...
22 Ιουλίου 2019, 18.54
Καλωσορίσατε στον προορισμό σας με μόλις ένα κλικ
Η Seajets ανακοινώνει την εφαρμογή του...
22 Ιουλίου 2019, 18.46
Ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ:   Σύμφωνα με...

Πειραιάς

22 Ιουλίου 2019, 20.49
 Το ΕΒΕΠ για το χρονοδιάγραμμα των φοροελαφρύνσεων
Η Διοίκηση και οι επιχειρήσεις-μέλη...
22 Ιουλίου 2019, 18.38
«Άσχημη κατάσταση για την προσχολική αγωγή  στον  Πειραιά»
Ανακοίνωση του ΚΚΕ για την κατάσταση...